سلاح مخفی برای خدمات طراحی وب سایت - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

برای اطلاع از لیست قیمت ها به جدول پایین صفحه مراجعه کنید :

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

وقتی که بحث از طراحی سایت پیش می آید، اولین چالشی که با آن مواجه می شویم که این کار را به فرد بسپاریم یا یک شرکت؟

وب سایت شما احتمالاً اولین چیزی است که مخاطبان شما هنگام جستجوی آنلاین محصولات یا خدمات شما می بینند. اگر آن ها در نگاه اول از ظاهر سایت خوششان نیاید، دیگر تلاشی برای خواندن محتوای شما یا خرید کردن نمی‌کنند.

آیا شما از قالب آماده استفاده می‌کنید ؟ خیر، کلیه خدمات طراحی سایت در رویاوردپرس بصورت اختصاصی انجام می‌شود اما به نوعی طراحی می‌شود که بصورت دائمی بروزرسانی شده و قابلیت توسعه آن بطور ۱۰۰ درصد امکانپذیر می‌باشد.

به غیر از طراحی وب سایت، مسئولیت های دیگری نیز وجود دارد که بسیاری از شرکت های حرفه ای طراحی سایت انجام می دهند.

روش بعدی، راه‌اندازی سایت با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است. راه‌اندازی سایت با وردپرس نیز هزینه‌های مربوط به خود را دارد. روش بعدی طراحی سایت، استفاده از سایت ساز است. در کنار امکانات کامل و حرفه‌ای که این پلتفرم در اختیارتان قرار می‌دهد، هزینه آن نیز از دیگر روش‌های راه‌اندازی پایین‌تر است. در نتیجه این روش راحت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش راه‌اندازی سایت است.

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

مثلا متن «قبلا رای خود را ثبت کرده‌اید» را به «شما قبلا امتیاز داده‌اید» تغییر می‌دهید) امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند) قابلیت تخمین و نمایش زمان تقریبی مطالعه مقالات

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

در سی فایو ۲ نوع تعرفه وجود دارد که شما بسته به نیاز خودتان می‌توانید یکی از این تعرفه‌ها را انتخاب کنید.

آیا شما برای سایت من درگاه پرداخت دریافت می‌کنید ؟ خیر، طبق قوانین موجود مالک وب سایت و کسب و کار می‌بایست کلیه فرایند دریافت درگاه پرداخت را طی نماید اما تیم رویا وردپرس شما را در جهت دریافت درگاه پرداخت بصورت کامل راهنمایی خواهند نمود.

این باعث کاهش نرخ پرش و افزایش زمان ماندگاری می شود که نشانه یک تجربه کاربری خوب است. گوگل آن دسته از صفحاتی را که سریع بارگذاری می شوند را در اولویت قرار می دهد؛ زیرا می خواهد نتایج کاربرپسندی را در اختیار جستجوگران قرار دهد.

۲۴ ساعته سفارش می‌گیرید؟ در بسته حرفه‌ای و طلایی ویترین توضیحات بیشتر یک پشتیبان اختصاصی با شما همراه می‌کنیم.
برای اطلاع از لیست قیمت ها به جدول پایین صفحه مراجعه کنید :

        تعداد مشتریان راضی که در بخش نظرات دیدگاه‌های خود را بیان کرده اند و مراجعه و بازدید از سایت همان مشتریان.

از این رو می‌توانید مجوزهای صادره برای رویا وردپرس را در پایین وب سایت مشاهده کرده و استعلام بگیرید.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

به غیر از طراحی وب سایت، مسئولیت های دیگری نیز وجود دارد که بسیاری از شرکت های حرفه ای طراحی سایت انجام می دهند.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

ما در ویترین تجربه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای بیش از ۶۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ مختلف رو داریم و این سایت بر اساس این تجربه می‌دونیم که برای موفقیت این کسب‌وکارها در اینترنت، امکانات خاصی باید در طراحی سایت اون‌ها رعایت بشه. تفاوت اصلی رستوران‌ها با کسب وکارهای دیگه این سه مورده: ۱.

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، اینجا کلیک کنید قلب فروشگاه اینترنتی شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

هرکدام از انواع هاست قیمت خاص خودشان را دارند. همچنین حجم هاست موردنیاز شما نیز در قیمت

طراحی سایت رایگان ممکن نیست؛ چرا که سایت اگر سایت رایگان باشد با اینجا وجود امکانات محدود قطعا هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت.

فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرس با هسته وردپرس امکانات بسیاری در فروشگاه ایجاد می کنند.

برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، ابتدا اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مثل نام، آدرس و شماره تماس را تکمیل کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مثل اتصال به دامنه دلخواه، درگاه پرداخت آنلاین، اینماد و موارد دیگر را مطابق با آموزش‌ها انجام دهید یا از تیم ویترین کمک بگیرید. در این مرحله زیرساخت فعالیت آنلاین شما آماده شده است!

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

Report this wiki page